اگر به دنبال مطالعه بیشتر هستید ، این مقاله عالی درباره افزایش فروش مشتریان موجود را بررسی کنید .
آموزش وردپرس در اصفهان . 6. مراجعه کنندگان قبلی را بخواهید.
علاوه بر مشتریان فعلی ، می توانید از مشتریان گذشته خود به عنوان منابع ارجاع بالقوه نیز استفاده کنید. حتی اگر مشتریان گذشته شما به طور فعال به دنبال استخدام شخصی نیستند ، این احتمال وجود دارد که کسی را بشناسند. مراجعه با معرفی گرم همیشه پروژه ها و مشتریانی با کیفیت بالاتر از کسانی که در خیابان می یابید (نه به معنای واقعی کلمه در خیابان - این تاکتیکی است که من توصیه می کنم) به همراه خواهد داشت.
بهترین زمان برای درخواست مراجعه درست پس از اتمام پروژه است. سعی کنید با استفاده از یک ابزار نظرسنجی مانند Typeform ، فرم ایجاد دو س questions ال ساده را ایجاد کنید:
آموزش وردپرس در اصفهان . آیا شما مرا به یک همکار ارجاع می دهید؟
چرا و چرا نه؟
فقط این س askingال که آیا آنها به شما توصیه می کنند ممکن است آنها را تحریک کند تا این کار را انجام دهند - مشتریانی که خوشحال هستند دوست دارند در مورد کار بزرگی که برای آنها انجام داده اید به دیگران بگویید.
در غیر این صورت ، با افرادی که "بله" پاسخ می دهند پیگیری کنید و ارجاع شما به دیگران برای آنها فوق العاده آسان است. حتی می توانید یک اسکریپت ساده که آنها می توانند کپی و جایگذاری کنند برای ارسال به مراجع احتمالی ارسال کنید و احتمال دریافت توصیه را به حداکثر برسانید. این مقاله از HubSpot شامل چند الگوی ایمیل است که می توانید امتحان کنید.
از دیگر دوره های پرطرفدار کاریزما آموزش دیجیتال مارکتینگ می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی دوره کلیک کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
درباره این سایت